NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA TELEKOMUNIKACYJNE DO OBSŁUGI KLIENTA W STARTUPACH I MŚP (PR. 1.4.4.)

Dodał: Zbigniew Malec
NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA TELEKOMUNIKACYJNE DO OBSŁUGI KLIENTA W STARTUPACH I MŚP (PR. 1.4.4.)
fot.
Data rozpoczęcia: 22-03-2017
Uczestnicy zapoznają się z efektywnymi rozwiązaniami telekomunikacyjnymi w chmurze, które można w prosty sposób, bez wiedzy teleinformatycznej, zaimplementować w swojej firmie.

22.03.2017 środa, ZCRP - ul. Powstańców Śl. 3
13:00 – 15:00 NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA TELEKOMUNIKACYJNE DO OBSŁUGI KLIENTA W STARTUPACH I MŚP (PR. 1.4.4.)
Uczestnicy zapoznają się z efektywnymi rozwiązaniami telekomunikacyjnymi w chmurze, które można w prosty sposób, bez wiedzy teleinformatycznej, zaimplementować w swojej firmie. Prowadzący, skupiając się przede wszystkim na odbiorcach reprezentujących mikro, małe i średnie firmy, powiedzą m.in. co to jest telefonia internetowa i jakie są jej główne zalety oraz jakie możliwości daje implementacja wirtualnej centrali telefonicznej i powiązanych z nią konkretnych rozwiązań/funkcjonalności. Zwieńczeniem spotkania będzie kilkuminutowy warsztat pokazujący w jaki sposób samodzielnie, w kilka minut wdrożyć prostą, wirtualną centralę, czyli e-sekretariat.
Szkolenie poprowadzą Tomasz Dworakowski - właściciel gliwickiej firmy Claude ICT Poland i twórca marki TeleCube.pl, Kamil Pietrasik kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu w firmie Claude ICT Poland.

ZAPISZ SIĘ!
ZADZWOŃ: (32) 273-97-70, NAPISZ:
ZCRP@UM.ZABRZE.PL

SERDECZNIE ZAPRASZAMY WSZYSTKICH PRZEDSIĘBIORCÓW DO SKORZYSTANIA Z BEZPŁATNYCH PORAD PRAWNYCH Z ZAKRESU PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ.
Godziny konsultacji:
Poniedziałek 14:00 – 17:00
Piątek 7:30 – 10:30
Prosimy o wcześniejszą rejestrację telefoniczną (32) 273-97-70



InSilesia.pl Graviteo Encja.com inwroc.pl inNews.pl
Innowacyjna Gospodarka Europejski Fundusz Rozwoju Regionu