Doskonała strategia employer branding Mondelez Polska

Doskonała strategia employer branding Mondelez Polska
Źródło: www.enjoymdlz.pl

27 maja 2014 w czasie konferencji EBM Summit w Warszawie rozdano nagrody Employer Branding Excellence Awards. Zwycięzcą w kategorii Doskonała Strategia Employer Branding została firma Mondelez Polska.

Nagrody w tej kategorii trafiają do organizacji, które w danym roku przygotowały i efektywnie wdrożyły strategię budowania marki pracodawcy. Mondelez Polska (dawniej Kraft Foods Polska) nagrodzono za strategię „Zawsze i wszędzie szukamy radości” opracowaną we współpracy z MJCC.

Mondelēz International to duża organizacja, której poprzez ciągłe zmiany udaje się zachować dynamiczność start-upu. Dlatego właśnie projekt podziału naszej firmy i zmianę jej nazwy potraktowaliśmy jako fantastyczną możliwość wykreowania nowego podejścia do budowania wizerunku pracodawcy. Od początku włączyliśmy do prac naszych pracowników, którzy najpierw pomogli nam zrozumieć, co nas wyróżnia na rynku pracy, a później stali się twarzami naszej firmy i ambasadorami opowiadającymi naszą historię (w realizacji kampanii wzięło udział ponad 100 osób z Mondelez Polska). Nasza spójna strategia, zaangażowanie pracowników i konsekwentna realizacja założeń sprawiły, że już po pierwszym roku odnotowujemy znaczny awans w rankingu firmy Universum.” – powiedziała Katarzyna Szumigaj-Rudnik, Dyrektor ds. Personalnych i Członek Zarządu Mondelez Polska S.A.

Strategia, poza zaangażowaniem pracowników w roli opowiadających i zapraszających do Mondelez Polska, zakładała również wykorzystanie siły marek firmy. Milka, Jacobs, Prince Polo, Delicje, Oreo, belVita, Halls, Alpen Gold, Łakotki czy Maxwell House są obecne na każdym etapie komunikacji z kandydatami. Flagowym projektem stał się projekt „Przetrwaj sesję!”, na który składają się wydarzenia na kluczowych z punktu rekrutacji do firmy uczelniach, organizowane tuż przed sesjami egzaminacyjnymi, magazyn wspierający studentów w przygotowaniach do sesji, a także wspierająca całość projektu kampania promocyjna. Poza nim firma m.in. stworzyła nową stronę dedykowaną karierze, prowadziła również intensywne działania online, była obecna na targach pracy czy organizowała dni otwarte w firmie.

Konkurs Employer Branding Excellence Awards odbył się w tym roku już po raz trzeci, a nagrody przyznano również w kategoriach Doskonała Kampania Internetowa, Doskonała Kampania Rekrutacyjna Off-line i Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa. Poza Mondelez Polska nagrody zdobyły: PKO BP, Grupa PZU i UBS, dodatkowo wyróżniono Grupę Żywiec, firmy Nokia (NSN) i Capgemini, a także konkurs „Grasz o staż”. Więcej informacji o możliwościach pracy i rozwoju w Mondelez Polska, a także kampanii prowadzonej przez firmę w oparciu o zwycięską strategię, dostępnych jest na stronie www.enJOYmdlz.pl.

InSilesia.pl Graviteo Encja.com inwroc.pl inNews.pl
Innowacyjna Gospodarka Europejski Fundusz Rozwoju Regionu