Urodzinowy tort od 8a.pl

Dodał: Sylwia Mazurek
Urodzinowy tort od 8a.pl
Źródło:
700.000 sprzedanych produktów, 120 czołowych marek outdoorowych w ofercie i ponad 5.000 produktów na wirtualnych półkach, dziś dostępnych także za pośrednictwem dedykowanej aplikacji mobilnej. Wszystko to w ciągu 10 lat od powstania 8a.pl.

 

Jeden z największych sklepów turystyczno-outdoorowych, 8a.pl, obchodzi właśnie 10. urodziny. Z tej okazji przygotował dla swoich klientów akcję promocyjną, wpisującą się w strategię komunikacji sklepu. Odbiorcy mogą skorzystać z rabatów do -40% na określone produkty oraz co trzy dni odkrywać kolejne kawałki urodzinowego tortu, pod którym kryją się wyjątkowe promocje (http://8a.pl/10urodziny, http://8a.pl/10lat).

 

8a.pl od 10 lat dostarcza miłośnikom outdooru ubrania i sprzęt czołowych marek, nieustannie doskonaląc przy tym swój sklep i inwestując w innowacje odpowiadające potrzebom klientów - ludzi aktywnych i otwartych na nowe technologie.

 

W ciągu 10 lat funkcjonowania, e-sklep pojawiał się w kolejnych, udoskonalonych odsłonach, co doceniono m. in. na Webstarfestiwalu. Pozytywny odbiór inwestycji w innowacje z zakresu e-commerce wśród klientów, zaowocował wdrożeniem wersji mobilnej sklepu, ulepszeniem interfejsu użytkownika UX, a następnie zastosowaniem standardu RWD. Zadowolenie odbiorców 8a.pl i funkcjonalność rozwiązań przełożyły się na nominacje do eComerce Polska Awards oraz Ekomersów. Dziś 8a.pl to także profesjonalny zespół sprzedażowy, którego kompetencje potwierdza cykliczna ocena Summit Series Specialist Dealers, gdzie pod uwagę brane są kalifikacje personelu umożliwiające fachowy dobór sprzętu ekspedycyjnego dla najbardziej wymagających użytkowników.

 

Urodzinowa kampania 8a.pl prowadzona jest w obrębie strony sklepu, w mediach społecznościowych oraz wspierana jest działaniami e-mail marketingowymi.

 

InSilesia.pl Graviteo Encja.com inwroc.pl inNews.pl
Innowacyjna Gospodarka Europejski Fundusz Rozwoju Regionu