Eksperci marki Chapel Parket podsumowują rok 2016 i zdradzają plany na 2017

09-02-2017
|
Dodał: adventure_media
Eksperci marki Chapel Parket podsumowują rok 2016 i zdradzają plany na 2017
źródło:
Dębowe podłogi Chapel Parket cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. W minionym roku wzrosła m.in. sprzedaż postarzanych elementów z serii Chapel Minster oraz Chapel Hermitage. Z myślą o profesjonalistach, w 2016 roku wzbogacono bibliotekę materiałów CAD/BIM. Z ekspertami marki można spotkać się na tegorocznych targach BUDMA.

Chapel Parket jest partnerem przygotowywanej z myślą o profesjonalistach strefy Archispace.

Podłogi Chapel Parket są na polskim rynku dostępne od ponad dekady. Sygnowane tym brandem elementy stały się w tym czasie synonimem postarzanych podłóg. Przedstawiciele marki nie spoczywają jednak na laurach: z myślą o architektach w 2016 roku przygotowane zostały kolejne materiały CAD/BIM, a w tym roku oferta produktowa zostanie poszerzona o nowe kolory. Nowości zaprezentowano podczas tegorocznych targów DOMOTEX w Hanowerze, z ekspertami marki będzie można spotkać się również m.in. w „BIMstrefie Archispace”.

Najpopularniejsze kolekcje roku 2016
Marka Chapel Parket obejmuje stylizowane podłogi dębowe, jak i elementy nie poddane procesom postarzania. Jako, że wszystkie elementy powstają na zamówienie, inwestor sam decyduje o wszystkich cechach podłogi (rozmiarze, kolorze, selekcji drewna i sposobie wykończenia materiału). W minionym roku ogromnym zainteresowaniem cieszyły się warstwowe podłogi Chapel In Between (które można montować na ogrzewaniu podłogowym). Największy wzrost sprzedaży, w porównaniu z rokiem 2015, odnotowano w kolekcjach postarzanych podłóg: m.in. Chapel Minster, czy Chapel Hermitage. Zwiększyła się także popularność szlifowanych desek i klepek marki Avance Floors, jak również heblowanych podłóg kasetonowych.
- Rok 2016 oceniamy pozytywnie. Nasza oferta jest bardzo rozbudowana, dzięki czemu - jak wskazują wyniki sprzedaży - możemy odpowiedzieć na różnorodne potrzeby inwestorów i projektantów. Nasze podłogi są montowane nie tylko w prywatnych domach i mieszkaniach; w ubiegłym roku zakończyły się kolejne realizacje obiektów komercyjnych z udziałem podłóg Chapel Parket, następne są w planach - zapowiada Paweł Bekas, ekspert marki Chapel Parket.

Prognozy i plany na rok 2017
- W ciągu ostatnich lat rynek zdecydowanie się zmienił. Dawniej prym wiodły „egzotyki”, obecnie niezwykle popularne jest drewno dębowe. Można nawet mówić o pewnej dominacji tego gatunku na rynku, czego dowodem były chociażby tegoroczne targi DOMOTEX - dębowe podłogi były obecne w centralnej części pawilonów wielu wystawców - przypomina Sebastian Kos, ekspert marki Chapel Parket. - Duże zainteresowanie dębem prowadzi do sytuacji, w której popyt przewyższa podaż. Europejskiego dębu wysokiej jakości jest na rynku coraz mniej, toteż ceny materiału rosną. Podwyżki dotyczą całej branży - dodaje S. Kos.

Podczas wspomnianego już hanowerskiego święta branży podłogowej premierę miało 15 kolorów, które jeszcze w tym roku wzbogacą ofertę marki Chapel Parket. Już teraz obejmuje ona paletę niemal 50 odcieni, nowe barwy to propozycja przede wszystkim dla inwestorów poszukujących naturalnego drewna w stonowanej kolorystyce. W Hanowerze zaprezentowano również koncepcję nowych produktów - podłóg wykonanych z ponad stuletniego drewna pochodzącego z „odzysku”. Obie propozycje (choć druga jest póki co jedynie ideą) zostały przyjęte entuzjastycznie.

Współpraca z architektami
Rok 2016 był dla marki Chapel Parket znaczący także w kontekście współpracy z architektami i projektantami branżowymi. Dobiegły końca prace nad rozbudową biblioteki materiałów CAD/BIM. Baza liczy obecnie aż 1300 tekstur marek Chapel Parket oraz Avance Floors, a w planach jest jej dalsza rozbudowa. Pliki można bezpłatnie pobrać wprost ze strony internetowej marki (platforma Business Zone dostępna w zakładce „Dla Architekta”) oraz z najpopularniejszych serwisów internetowych adresowanych do projektantów.

Profesjonalistom dedykowana jest także specjalna „BIMstrefa „Archispace”, dostępna do 10 lutego br., podczas poznańskich targów BUDMA 2017. Marka Chapel Parket jest jednym z partnerów tej przestrzeni. Na stoisko dostępnym w pawilonie 8 (miejsce 47) można nie tylko uzyskać informacje bezpośrednio od ekspertów marki Chapel Parket, ale także obejrzeć próbki produktów, otrzymać bezpłatnie płyty z bibliotekami tekstur oraz wziąć udział w warsztatach.

* * *

Autor: Anna Koza, Adventure Media


* * *

Chapel Parket – podłogi z własną historią 
www.chapelparket.pl
www.facebook.com/ChapelParketPolska 
Instagram: chapel_parket_polska

Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.

* * *

KONTAKT:

Chapel Parket Polska Sp. z o.o.
www.chapelparket.pl

Anna Koza
specjalista ds. public relations
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 780 115 953
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70

InSilesia.pl Graviteo Encja.com inwroc.pl inNews.pl
Innowacyjna Gospodarka Europejski Fundusz Rozwoju Regionu