Rusza kampania "Katowice - miasto wielkich wydarzeń 2011. Inwazja Kultury"

Rusza kampania "Katowice - miasto wielkich wydarzeń 2011. Inwazja Kultury"
źródło: UM Katowice
Katowice zaskakują – to już nie stereotypowe miasto górnicze, ale ważne miejsce na mapie polskiej kultury, w którym odbywają się porywające wydarzenia artystyczne. Właśnie zainaugurowano akcję promocyjną Katowic.

"KATOWICE - miasto wielkich wydarzen. INWAZJA KULTURY" to kampania wizerunkowa. W jej ramach pojawią się spoty telewizyjne, outdoorowy wielki format oraz eventy. Będzie ona prowadzona od listopada 2011.

Spot stylizowany jest na tzw. breaking news, przedstawia inwazję kultury w metaforycznej formie ataku przybyszy z innego świata. Nad największymi polskimi miastami zawisa tajemniczy obiekt latający. To katowicki Spodek – najbardziej rozpoznawalna ikona architektoniczna miasta. Swoje festiwale prezentują Artur Rojek i Irek Dudek. Informacja o wszystkich wydarzeniach pojawia się na dolnym pasku w spocie.

Obraz przedstawiony na plakatach - zawieszony nad miastem Spodek – każdorazowo dopasowany zostanie do lokalnych warunków. Na goetargetowanych billboardach pojawiają się rozpoznawalne panoramy centrów Warszawy, Krakowa, Gdańska, Wrocławia, Poznania, Lublina i oczywiście Katowic. Pozwala to na zindywidualizowanie przekazu do mieszkańców poszczególnych miast.

W ramach przeprowadzonych eventów, jako nośnik przekazu, wykorzystana zostanie też ściana telewizorów plazmowych i LCD w sieci sklepów SATURN. To na nich zostanie wyemitowany spot specjalnie przygotowany na potrzeby akcji. 

źródło: UM Katowice

InSilesia.pl Graviteo Encja.com inwroc.pl inNews.pl
Innowacyjna Gospodarka Europejski Fundusz Rozwoju Regionu